نقد و بررسی کریر سی ام پانک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقد و بررسی کریر سی ام پانک
نوشته شده در یک شنبه 19 مهر 1394
بازدید : 497
نویسنده : صادق

نکته » این نقد و بررسی مربوط به زمانی است که کشتی گیر سی ام پانک بدست کاربر آرش.م افتاد.

از آنجا که استون کلد بیشتر کریرش را با سی ام پانک درگیر بوده ، نیم بشتری از کریر او نیز در این مقاله نوشته شده است.

...

» شروع فعالیت کاربر آرش.م

قبل از پی پر ویو رسلمنیا 1 بود که کشتی گیر سی ام پانک به کاربر آرش.م تحویل داده شد و به محض شروع فعالیت این کاربر ، اولین استوری اش با استون کلد استیوآستین ( احمد : Danger ) برای رسلمنیا رقم خورد. این استوری طرفداران زیادی پیدا کرد و اولین مسابقه آنها بر سر شعار best in the world در رسلمنیا برگزار شد که در یک مسابقه معمولی استون کلد در رسلمنیا موفق شد با دومین فینیشر از سد سی ام پانک بگذره. اما این پایان کار نبود و درگیری این دو کاربر بعد از رسلمنیا نیز ادامه پیدا کرد. اما بعد از رسلمنیا ، اوضاع سی ام پانک نیز تغییر کرد.

» تشکیل گروه نکسز و عضویت جان سینا در آن

درست شوء راء بعد از رسلمنیا ، سی ام پانک سرپرستی گروه نکسز با 8 عضو دیگر را بر عهده گرفت و اینجا جایی بود که استون کلد دیگر مسابقه ای مانند رسلمنیا در اکستریم رولز نداشت. چند هفته ای از تشکیل شدن گروه نکسز نگذشته بود که 10 ها نفر توسط این گروه مصدوم شدند.استون کلد در حالیکه با سی ام پانک درگیر بود ، از طرفی درگیری کوچکی هم با جان سینا داشت. بنابراین قرار بر این شد که ابتدا سینا و استون کلد مسابقه ای در اکستریم رولز برگزار کنند و برنده آنها مقابل پانک قرار بگیرد. استون کلد در اکستریم رولز به خوبی از پس جان سینا بر آمد اما با دخالت اعضای نکسز سی ام پانک او را شکست داد و استوری او با استون کلد 1-1 شد.

پانک به خوبی از پس سرپرستی نکسز بر آمده بود و بعد از پیروزی که در اکستریم رولز داشت با فعالیت بیشتر و انرژی و انگیزه بالاتری به کار خود ادامه داد. مسابقه جان سینا و استون کلد در اکستریم رولز ، شرط دیگری هم داشت و آن شرط این بود که بازنده مسابقه به عضویت گروه نکسز در خواهد آمد. بنابراین سینا پس از باخت به استون کلد ، به عنوان عضو نکسز در یک چهره هیل به فعالیت خود ادامه داد و سی ام پانک از جان سینا در این گروه نهایت استفاده و بهره بری را برد. پانک برای بدست آوردن کمربند دبلیودبلیوای جان سینا را مامور کرد و او را برای مقابله با باتیستا بر سر این کمربند فرستاد. دیگر اعضای نکسز نیز مقابل رندی اورتون ، شیمس و بیگشو قرار گرفتند و خود سی ام پانک هم برای بار سوم مقابل استون کلد در پی بک قرار گرفت. در پی بک ، استون کلد با dq موفق به شکست سی ام پانک شدند چرا که این مسابقه با دخالت اعضای نکسز به هم خورد. اعضای نکسز نیز مقابل تیم اورتون شکست خوردند. اما این جان سینا بود که با اجرای سومین aa موفق به شکست باتیستا و کسب کمربند دبلیودبلیوای شد.

» شروع استوری سی ام پانک با جان سینا

استون کلد موفق شد با نتیجه 2-1 در استوری با سی ام پانک سر بلند بیرون بیاید اما در همان پی بک استون کلد به مدت 2 ماه توسط اعضای نکسز و خود پانک مصدوم شد. حالا پانک به هدفی که در پی ان بوده رسیده و جان سینایی که عضو گروه نکسز است را به قهرمانی دبلیودبلیوای رسانده.شوء راء بعد از پی بک بود که سی ام پانک به جان سینا دستور تحویل کمربند به نکسز را داد. اینجا بود که سینا با پانک مخالفت کرد و مجدد از چهره هیل به چهره فیس تبدیل شد و با درگیری شدیدی استوری پانک و سینا اغاز شد. جان سینا حاضر به تحویل کمربند به سی ام پانک نشد. درست است که استوری پانک و سینا آغاز شد اما مسابقه ای بین این دو در پی پر ویو بعدی ( مانی این د بنک ) به ثبت نرسید و جان سینا مقابل شیمس در این پی پر ویو قرار گرفت و سی ام پانک هم راهی مسابقه مانی این د بنک راء شد. جان سینا در مانی این د بنک از سد شیمس گذشت و از کمربند خود حفاظت کرد. سی ام پانک نیز با حمایت و دخالت اعضای نکسز به قهرمانی چمدان مانی این د بنک راء رسید.

بعد از مانی این د بنک نوبت به پی پر ویو بتل گراند رسید اما بازهم مسابقه سینا و پانک به صورت تک به تک به ثبت نرسید بلکه مسابقه ای بین سینا ، رایبک ، پانک و کین سر کمربند دبلیودبلیوای ثبت شد که در این مسابقه حتی با دخالت اعضای نکسز ، جان سینا پیروز میدان بیرون امد و سی ام پانک موفق به گرفتن کمربند از جان سینا نشد.

» کش چمدان سی ام پانک و استوری مجدد با استون کلد

بعد از بتل گراند ، سی ام پانک از استوری با جان سینا فاصله گرفت اما هیچ استوری دیگری را نپذیرفت. در همین هنگام استوری جان سینا و استون کلد سر کمربند دبلیودبلیوای برای سامرسلم رقم خورد و با شکل گرفتن این استوری ، سی ام پانک مجدد به استوری ها برگشت و سینا و استون کلد را تهدید به کش چمدان در سامرسلم کرد. سی ام پانک ادعا کرد که برنده مسابقه در سامرسلم ، همان شب کمربند را واگذار خواهد کرد و پانک به همه اطمینان داد که در مین اونت سامرسلم کش خواهد کرد و دقیقا همین اتفاق هم افتاد. استون کلد برای بار دوم به جان سینا غلبه کرد و او را در سامرسلم شکست داد اما به محض شکست دادن او ، با کش چمدان پانک مواجه شد. استون کلد کاملا آماده درگیری با سی ام پانک بود و حاضر به انجام مسابقه دوم در سامرسلم شد اما شیمس از پشت به او بروگ کیک زد و همین عامل باعث باخت استون کلد در سامرسلم مقابل سی ام پانک شد و سی ام پانک با کمک شیمس به راحتی صاحب کمربند دبلیودبلیوای شد.

استوری که بین استون کلد و سی ام پانک با نتیجه 2-1 به نفع استون کلد تمام شده بود ، مجدد شکل گرفت و با بردی که سی ام پانک در سامرسلم داشت ، این استوری 2-2 شد. مسابقه سی ام پانک و استون کلد در نایت آف چمپیونز بر سر کمربند دبلیودبلیوای به ثبت رسید. این مسابقه که جز یکی از جنجالی ترین و برترین مسابقه پی پر ویو من شناخته می شود ، با سبک متفاوتی برگزار شد. اگرچه نوع این مسابقه از قبل به صورت Normal ذکر شده بود اما سی ام پانک در این مسابقه به استون کلد پیشنهاد بستن دستها ( با دستبند ) را داد و قرار شد که پانک و استون کلد در حالیکه دست هایشان بسته شده مسابقه را انجام دهند. در این مسابقه پانک و استون کلد هردو به دست هایشان دستبند زدند و اماده شروع درگیری شدند اما سی ام پانک به استون کلد حیله زد و کلید دسبتندی را که بدستش زده بود داشت.بنابراین پانک دستش را باز کرد و با استون کلد با دست های بسته مسابقه را انجام داد. در این مسابقه 95% ممنتوم دست سی ام پانک بود تا اینکه در انتهای مسابقه استون کلد از اسپری فلفل که در زیر رینگ قرار داشت استفاده کرد و به چشم های پانک آسیب زد و در نهایت با ضربه دستبند به سر پانک موفق به شکست او شد و کمربندش را پس گرفت و استوری را 3-2 کرد.

2 شوء بعد از نایت آف چمپیونز ، سی ام پانک خواستار ریمچ و مسابقه بعدی با استون کلد در هل این ا سل شد اما استون کلد نپذیرفت و تریپل ایچ نیز با این مسابقه موافقت نکرد. تریپل ایچ با انجام این مسابقه موافقت نکرد اما او خواستار قهرمانی سی ام پانک بود. بنابراین تریپل ایچ به پانک پیشنهاد مصدوم کردن استون کلد را داد و به او قول داد که در صورت مصدومیت استون کلد ، کمربند به پانک واگذار خواهد شد. سی ام پانک هم این نقشه را عملی کرد و در سومین راء بعد از نایت آف چمپیونز ، به همراه اعضای نکسز به مدت 1 ماه استون کلد را مصدوم کرد و مجدد کمربند دبلیودبلیوای را پس گرفت. اما تریپل ایچ بعد از مصدومیت استون کلد ، گلدبرگ را برای مقابله با سی ام پانک انتخاب کرد و مسابقه بین گلدبرگ و پانک در هل این ا سل به ثبت رسید.

» استوری با گلدبرگ و رونمایی کمربند Myppv

سی ام پانک حتی به همراه اعضای نکسز هم در هیچ یک از شوء ها موفق به پیروزی در درگیری با گلدبرگ نبود. پانک از استوری با گلدبرگ نا امید شده بود و این درحالی بود که یک مسابقه سخت مقابل گلدبرگ در درون قفس هل این ا سل در پیش داشت. بالاخره پی پر ویو هل این ا سل فرا رسید و با توجه به ضعیف بودن شدید پانک مقابل گلدبرگ ، انتظار همگان پیروزی گلدبرگ در هل این ا سل بود. در حالیکه بیش از 80% ممنتوم مسابقه بدست گلدبرگ بود ، در انتهای مسابقه ، درگیری گلدبرگ و پانک به بالای قفس کشیده شد. گلدبرگ به پیروزی نزدیک بود که اعضای نکسز همگی به بالای قفس رفتند و گلدبرگ را از بالای قفس به روی میز گزارشگران انداختند و گلدبرگ روی میز خورد شد. و همین آسیب شدید ، باعث باخت گلدبرگ در هل این ا سل شد.

پس از اینکه سی ام پانک موفق به شکست گلدبرگ شد ، در راء حاضر شد و به همگان اعلام کرد که مقابل قوی ترین کشتی گیر کمپانی پیروز شده و دیگر حریفی برای او نمانده. در مین اونت راء ، مراسمی برای تبدیل کمربند دبلیودبلیوای به کمربند مای پی پر ویو برگزار شد و قرار بود که سی ام پانک این کمربند را رو نمایی کند. اما در آخرین لحظه استون کلد مجدد به کمپانی بازگشت و به سی ام پانک حمله کرد و خودش کمربند مای پی پر ویو را رونمایی کرد. بدین ترتیب استون کلد به سی ام پانک اجازه رونمایی کردن این کمربند را نداد و این اتفاق تاریخی ، بدست استون کلد انجام شد.و حالا استون کلد و سی ام پانک مسابقه ای برای ششمین بار در سوروایورسریس در پیش داشتند. این مسابقه به صورت لست من استندینگ به ثبت رسید و از اهمیت بالایی برخوردار بود چرا که اعلام شده بود این مسابقه پایان استوری کلد و پانک پس از حدود 7 ماه است. در این مسابقه ، سی ام پانک با زدن 2 ضربه زنجیر به سر و ضربه زنجیر به کمر استون کلد ، موفق به شکست او شد و برای اولین بار بدون دخالت اعضای نکسز به استون کلد غلبه کرد و از کمربند خود مقابل او دفاع کرد.

» پیروزی مقابل آندرتیکر / خیانت اعضای نکسز

بالاخره استوری پانک و استون کلد پس از ماه ها با نتیجه 3-3 به پایان رسید و این استوری به عنوان بهترین استوری کمپانی مجازی شناخته شد. اما حالا ، سی ام پانک مقابل آندرتیکر در پی پر ویو تی ال سی قرار گرفت که یک مسابقه سخت و نفس گیر برای پانک بود. این مسابقه به صورت TLC مچ بود و اولین بار بود که پانک این مسابقه را تجربه میکرد.در نهایت در تی ال سی ، سی ام پانک و آندرتیکر هردو به بالای نردبان رفتند و به برداشتن کمربند نزدیک بودند تا اینکه سی ام پانک با ریختن پلاستیک خاک به چشم های اندرتیکر ، او را از بالای نردبان به پایین روی میزها انداخت و کمربند را برداشت و بار دیگر از کمربند خود حفاظت کرد.

حالا پانک با شکست دادن استون کلد ، گلدبرگ و اندرتیکر خود را به عنوان برترین و بزرگترین کشتی گیر این کمپانی معرفی می کرد. تا این که در مراسمی پانک تصمیم گرفت از اعضای نکسز بابت این همراهی و همکاری تشکر کند و در آن مراسم پانک اعلام کرد که همه قدرتش را مدیون نکسز است. اما همان جا بود که اعضای نکسز به خصوص شیمس سی ام پانک را به شدت مصدوم و گروه نکسز را نابود کردند. سر دسته اصلی این نقشه شیمس بود بنابراین سی ام پانک 3 هفته پس از خیانت برای انتقام از شیمس به کمپانی بازگشت و مسابقه او با شیمس با یک شرط ویژه در رویال رامبل به ثبت رسید. شرط مسابقه این بود که در صورت باخت شیمس ، شیمس به مدت 2 ماه به عنوان زیر دست پانک فعالیت خواهد کرد و شیمس هم این شرط را پذیرفت و در نهایت هم مقابل سی ام پانک در رویال رامبل شکست خورد و 2 ماه به عنوان زیر دست پانک قرار گرفت.

» استوری با راکــ

سی ام پانک از شیمس نهایت سوء استفاده را می کرد و شیمس بدترین دوران کریرش را تجربه می کرد. بعد از رویال رامبل به پی پر ویو الیمینیشن چمبر نزدیک شدیم که سی ام پانک به ناچار باید در یک مسابقه 6 نفره الیمیینشن چمبر مچ مقابل 5 حریف دیگر از کمربند خود دفاع می کرد. رندی اورتون ، کین ، رومن رینز ، سث رولینز و راکـ 5 کشتی گیری بودند که به عنوان حریف پانک در نظر گرفته شدند و اصلی ترین دشمن او ، راک بود. مسابقه در الیمینیشن چمبر شروع شد و در همان ابتدا ( قبل از شروع شدن ) رومن رینز و سث رولینز به دلایلی از این مسابقه برکنار شدند و مسابقه به صورت 4 نفره برگزار شد. در این مسابقه ابتدا کین توسط رندی اورتون حذف شد اما کین پس از حذف شدن مجدد به اورتون حمله کرد و باعث حذف شدن او توسط سی ام پانک شد. حالا تنها در رینگ سی ام پانک و راکـ مانده بودند و مسابقه از هیجان بالایی برخوردار بود. در انتهای مسابقه راک با انجام فینیشر به پیروزی نزدیک بود که شیمس به عنوان زیر دست پانک وارد قفس شد و با انجام بروگ کیک راک را از پیروزی منع کرد. در نهایت پانک هم با انجام Gts از سد راک گذشت و او را هم از پیش رو برداشت.

» مسابقه ای که بالاخره به ثبت رسید...!

گفتیم که پانک 3 ماهی با جان سینا درگیر بود اما هیچ گاه مسابقه او با سینا به صورت تک به تک به ثبت رسید و هیچ گاه موقعیتی برای ثبت این مسابقه وجود نداشت. در واقع این استوری که بین پانک و سینا شروع شد ، هرگز پایان نیافت تا اینکه سینا برنده رویال رامبل 2 شد و قبل از رسلمنیا ، سی ام پانک را برای یک مسابقه بر سر کمربند myppv چلینج کرد. حالا مسابقه ای که همه انتظارش را میکشیدند بالاخره در رسلمنیا 2 به ثبت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. اما درگیری تنها مسابقه سینا و پانک نبود ، بلکه شیمس نیز در این درگیری دخالت داشت.قرار بود شیمس پایین رینگ برای تماشای مسابقه در رسلمنیا بایستد. از طرفی شیمس زیر دست پانک بود و انتظار می رفت به او در رسلمنیا برای پیروزی کمک کند اما از طرفی هم شیمس بدترین دوران کریرش را در این 2 ماه سپری کرد و انتظار میرفت که او انتقامش را از پانک در رسلمنیا بگیرد.

بالاخره پی پر ویو بزرگ و مهیج رسلمینا فرا رسید و سینا و پانک مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در انتهای این مسابقه زیبا شیمس تصمیم نهایی را گرفت و وارد رینگ شد. تمام نفس ها حبس شده بود که شیمس چه کاری در رینگ انجام می دهد و علیه سینا اقدام میکند یا پانک ؟! پانک و سینا نیز هردو در رینگ منتظر اقدام شیمس بودند تا اینکه شیمس بالاخره تصمیمش را گرفت و به جان سینا بروگ کیک زد و باعث باخت سینا به پانک در رسلمنیا شد. بنابراین بر خلاف انتظارات سی ام پانک مجدد از کمربند خود آن هم در رسلمنیا حفاظت کرد.

» رکوردار قهرمان vs شایسته ترین قهرمان

سی ام پانک که رکورد 8 ماهه ای در نگهداری کمربند myppv داشت ، استوری خود را با د انیمال باتیستا که لقب شایسته ترین قهرمان را به خود اختصاص داده بود آغاز کرد. در همین حال ، سی ام پانک مجدد گروه نکسز را تشکیل داد اما این بار ، اعضای این گروه تغییر کرد و شیمس ، دین امبروز ، لوک هارپر و کریس جریکو به عنوان اعضای این تیم معرفی شدند. استوری پانک و باتیستا بعد از رسلمنیا آغاز شد اما مسابقه آنها در اکستریم رولز به ثبت نرسید و اصل مسابقه آنها برای پی بک ثبت شد.در پی درگیری هایی که باتیستا با پانک داشت ، رومن رینز کشتی گیری بود که دچار وضعیت نابسامان مالی شد و همین موضوع باعث شد که سی ام پانک از فرصت استفاده کند و از رومن رینز برای کسب ریاست این کمپانی سوء استفاده کند. رومن رینز برای رفع مشکلات خود پیشنهاد پانک را پذیرفت. بنابراین مسابقه ی رومن رینز با جان سینا که مدیر این کمپانی بود به ثبت رسید که شرط این مسابقه این بود که در صورت باخت سینا ، ریاست کمپانی به سی ام پانک واگذار خواهد شد.

مسابقه سینا و رومن در پی بک و مسابقه پانک و باتیستا نیز در پی بک به ثبت رسید. قبل از پانک و باتیستا ، مسابقه ی جان سینا و رومن رینز برگزار شد که در تعجب همگان رومن رینز با دومین اسپیر موفق به شکست جان سینا و خلع او از ریاست شد. بنابراین سی ام پانک قبل از اینکه با باتیستا وارد مسابقه شود ، رئیس کمپانی مجازی شد. در نهایت مسابقه پانک و باتیستا هم فرا رسید که باتیستا در یک مسابقه معمولی با اجرای دومین باتیستا بمب موفق به شکست سی ام پانک شد و به رکورد 9 ماهه او پایان داد اما پانک از ریاست خود استفاده کرد ودرخواست ریستارت مسابقه را داد و با انجام دوباره این مسابقه و دخالت اعضای نکسز ، پانک پیروز شد و کمربندش را پس گرفت.

نوبت به پی پر ویو مانی این د بنک رسید و استوری باتیستا و پانک ادامه پیدا کرد. شرطی برای مسابقه دوم آنها در مانی این د بنک در نظر گرفته شده بود و آن شرط این بود که در صورت پیروزی سی ام پانک ، استون کلد حق پس گرفتن ریاستش را ندارد و ریاست به طور دائم بدست پانک میماند. و شرط دوم پانک این بود که در صورت پیروزی او ، باتیستا باید به طور دائم عضو نکسز شود. همین طور باتیستا 2 شرط نیز گذاشت و شرط اول او این بود که پانک حق سوء استفاده از ریاستش را ندارد. و شرط دوم این بود که اعضای نکسز حق دخالت در مسابقه را ندارند. بالاخره مانی این د بنک فرا رسید و پانک و باتیستا مسابقه را شروع کردند. در نهایت بازهم باتیستا با انجام دومین باتیستا بمب موفق به شکست سی ام پانک شد اما درست بعد از مسابقه ، بلایی که سر استون کلد در سامرسلم آمده بود سر باتیستا هم آمد و این بار او با کش شیمس مواجه شد و سی ام پانک با کمک به شیمس ، باعث باخت باتیستا به شیمس شد و باتیستا کمربند را به او واگذار کرد.

» درگیری تیمی با جاستیس و آتوریتی / خیانت دوباره نکسز

سی ام پانک پس از 10 ماه کمربند را به باتیستا و خود باتیستا نیز کمربند را به شیمس واگذار کرد. دیگر پانک از استوری کمربند myppv فاصله گرفت و استوری بعدی او به صورت تیمی با دو تیم جاستیس ( استون کلد ، جان سینا ، ادج و کریشن ) و آتوریتی ( تریپل ایچ ، شان مایکل ، رایبک و کین ) شکل گرفت. بنابراین سی ام پانک به همراه شیمس ، کریس جریکو و دین امبروز راهی سوروایورسریس برای این مسابقه تریپل ترد تیمی بر سر ریاست شدند. به محض شروع مسابقه ، کریس جریکو اولین نفری بود که مسابقه را ترک کرد و پانک را تنها گذاشت. پس از جریکو ، شیمس و دین امبروز نیز مسابقه را ترک کردند و سی ام پانک در این مسابقه مقابل 8 کشتی گیر دیگر به تنهایی قرار گرفت و با خیانت دوباره اعضای نکسز روبرو شد. در نهایت در اواسط مسابقه سی ام پانک توسط تریپل ایچ حذف شد و نتوانست مجدد ریاستش را پس بگیرد.

» فیس شدن سی ام پانک / پایان کریر او

بعد از سوروایورسریس ، سی ام پانک دیگر به دنبال انتقام از جریکو ، شیمس و امبروز نبود بلکه هدف دیگری را در ذهن دنبال می کرد. سی ام پانک به مبارزه علیه تریپل ایچ پرداخت و همین رفته رفته او را تبدیل به یک کشتی گیر فیس کرد.پانک خواستار یک مسابقه با تریپل ایچ شد اما اچ این مسابقه را نپذیرفت اما به جای خود ، مارک هنری را به عنوان حریف پانک در نظر گرفت. پانک در شوء راء ، به تریپل ایچ و نحوه پوش گرفتن او بوسیله وینس مکمن اشاره کرد و اعلام کرد که سر وینس مکمن کلاه گذاشته است. همچنین پانک به استفانی مکمن هم توهین کرد و همین موضوع باعث شد که تریپل ایچ ، مسابقه پانک مقابل هنری را بر سر کریر او کند. اما این مسابقه بعدها بر سر کریر مارک هنری هم شد و هردو کشتی گیر بر سر کریرشان مقابل یکدیگر در سامرسلم قرار گرفتند. یک مسابقه فوق العاده زیبا و پرهیجان از سوی هنری و پانک در سامرسلم برگزار شد که در نهایت هنری با انجام دومین فینیشر کریر پانک را به اتمام رساند.


 





مطالب مرتبط با این پست
.